.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محکومیت روحانیون مازندران در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن

جمع کثیری از روحانیون مرکز مازندران با تجمع در مقابل مسجد حاج رضاخان ساری هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن را محکوم کردند.

به گزارش مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بعد از ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی روحانیان استان در ساری گفت: تنها راه مقابله با بی احترامی به اسلام، حفظ هویت خودمان است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی دست کثیف خود را به حریم مقدس اسلام دراز کرده است.

وی اظهار داشت:علما و فضلا باید با شکوه و جلال در مراسم های مذهبی شرکت کنند تا الگویی برای جوانان و دیگر اقشار جامعه باشد و همه مردم از حضورشان بهره ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در برابر قدرت ستمگران فقط اسلام ایستاده است، تصریح کرد: اسلام با شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل به مقابله می پردازد.

وی خاطرنشان کرد: با همت بالای علماء و روحانیان به مرکزیت اسلام که محوریت آن همان تشیع است و قلب آن نیز در ایران می تپد، مقابله با عناصر استکبار انجام می شود.

ابراهیمی افزود: بسیاری از مسئولان کشورهایی که دم از اسلام می زنند و به چاپ قرآن می پردازند، حتی یک خط در حمایت از قرآن ننوشته و اعتراض خود را از این هتک حرمت نیز اعلام نکردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: دشمنان اسلام قرآن را به آتش کشیدند و با کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر مکرم اسلام اهانت کردند و دیگر کارهای زشت را انجام داده اند که این اعمال تنها به خاطر برخی سیاسی کاری ها بوده است.

وی با بیان اینکه پایه اسلام قرآن است، اظهار داشت: نخست وزیر انگلیس در پارلمان کشورش، قرآن را به زمین کوبید و عنوان کرد تا زمانی که این کتاب هست ما نمی توانیم بر مسلمانان مسلط شویم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: استکبار از نفوذ اسلام می ترسد و می خواهد اسلام را روبروی دیگر ادیان قرار دهد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه از دشمن غیر از دشمنی نمی توان انتظاری داشت، افزود: نمی توانیم فکر کنیم که دشمنان دیگر به توهین های خود ادامه نمی دهند.

وی گفت: همدلی با رهبری در پناه اسلام و قرآن و با معیار اخلاق و رفتار اسلامی، پتکی است که بر سر دشمنان کوبیده می شود.

ابراهیمی با تاکید بر اتحاد و عدم وابستگی به قدرتهای بیگانه اظهار داشت: حضور پر شور مردم در صحنه های انقلابی به نوعی مقابله با استکبار است.

وی یادآور شد: اسلام تمام زندگی مردم را از تولد تا مرگ ترسیم کرده است و مردم مسلمان ایران در 31 سال اخیر با دست خالی در مقابل استکبار ایستادگی کردند و تا امروز هم موفق بودیم که این موفقیتها آنها را کور کرده است و توان دیدن پیشرفت اسلام و ایران را ندارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.